onsdag 19. mai 2010

Bryllupsdekor


Nå har det gått veldig lenge uten innlegg på denne siden. Årsaken er imidlertid at det har vært mye arbeid, bryllupsplanlegging og masse gjester i etterkant. Jeg skal prøve å bli litt flinkere fremover. Jeg laget alle bryllupsdekorasjonene selv. Desverre tok jeg meg ikke tid til å fotografere det ferdige arbeidet, men her kommer noen smakebiter fotografert av mine gjester.

Fargetema var rosa og lilla. Grunnlaget for dette var kort og godt at jeg hadde til overs en hel del transparent lilla silke fra Kambodsja. Jeg fant et koselig brudeparbilde på internett som jeg har brukt som gjennomgangstema, både i invitasjoner, bordkort, sanghefte mm. Bordkortene ble festet på vinglassene med små kleskliper. Disse kjøpes billig i hobbybutikker og er laget av tre og sprayfarget i sølv. De har også ferdige sølvkliper, men de koster mer pr stk. Sangheftene er helt og holdent egenproduserte. Også sangene, så er det noen som ønsker tips er det bare å si ifra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar